Pannenkoekendag

Swingende pannenkoekendag

Op 8 maart jl. hebben onze leerlingen weer mogen genieten van een geweldige pannenkoekendag, met heerlijke pannenkoeken gebakken door de oudervereniging en swingende muziek van onze eigen schoolband.
Carnaval

Vandaag heeft onze school weer gezellig carnaval gevierd. Dit natuurlijk in het bijzijn van onze Prins Tinus en zijn Raad van Elf, die voorop gingen in de polonaises! Wij wensen jullie allemaal een fijne carnavalsvakantie!!
Kerstmarkt

Leerlingen, ouders, opa's en oma's, broertjes en zusjes hebben genoten van een gezellig, sfeervolle Kerstmarkt. Dankzij de goede verkoop, kunnen wij weer leuke activiteiten organiseren voor onze leerlingen. Wij wensen iedereen fijne feestdagen en alle goeds voor 2024!
Sinterklaas

Bezoek van Sinterklaas

Op 5 december heeft Sinterklaas met zijn Pieten een bezoek gebracht aan onze school. Sinterklaas werd door alle kinderen verrast met mooie optredens en kleurplaten. Natuurlijk had Sinterklaas ook aan onze kinderen gedacht en een mooi cadeau voor iedere klas meegebracht.
dagelijks schoolfruit

Dagelijks schoolfruit

Vanaf vandaag is er voor elke leerling op school vers fruit beschikbaar. Dit geldt voor het hele schooljaar 2023/2024. Er is voor elke klas een pakket met veel variatie beschikbaar.
logo-van-dijk-college

Wij hebben een nieuwe naam en logo

Vandaag is het feest, we hebben een nieuwe naam en logo!
challenge-day

Challenge Day

Op 21 april jl. hebben we onze jaarlijkse Challenge-day gehad. Deze keer was de uitdaging om zo vaak mogelijk over de stormbaan te gaan, en dat hebben we geweten!
afscheid-meneer-peter

Afscheidsfeest van onze directeur

Op woensdag 20 april jl. hebben we afscheid genomen van onze directeur Peter van Kreij.